About Us

16 April 2012

Welcome to KAIZENKRAF house^^

ASSALAMUALAIKUM N HAI...


PERHATIAN!PERHATIAN!DI SINI SAYA INGIN MENGUMUMKAN BAHAWASANYA BLOG KRAF SAYA YANG DULU DIKENALI SEBAGAI COMELOTEKRAF KINI TELAH BERTUKAR NAMA KEPADA KAIZENKRAF...SILA TEPUK AMAI2..

Over betul..Padahal tak dikenali ramai pun, kalo tukar nama pun takde yang perasan punya..hehe..Sebab tulah saya tukar awal2, nanti dah famous[INSYAALLAH], susah pulak nak tukar kan..Actually bukan saja2 gedik nak tukar, sebabnya saya perasan banyak tol crafter yang guna nama comel ni..Kemudian masa saya pergi kursus KIK tu saya tertarik dengan perkataan KAIZEN yang lecturer saya sebut..

Perkataan KAIZEN yang di ambil dari bahasa JEPUN ni maksudnya lebih kurang dengan INOVATIF la, pembaharuan..Saya rasa saya bukannya orang yang kreatif untuk mencipta sesuatu yang baru tapi saya yakin saya berupaya menambahbaikkan sesuatu produk menjadi lebih baik dan cantik so KAIZEN amat sesuai dengan diri saya..Betul ke tak ayat aku neh??haha..Tak faham maksud KAIZEN sila kamu tanya Encek google.Beliau lebih arif.

So, jangan confuse lah pulak kalo tengok design2 lama ada watermark COMELOTEKRAF..Saya berdoa semoga KAIZENKRAF berjaya menghasilkan hasil kerja yang cantik, bermutu, bergaya, comel dan disukai ramai..AMIN~~

Dah tukar nama, header pun kena tukarlah jugak..Bye2 comelote TT.TT

No comments: