About Us

01 March 2012

FELT PILLOW : JUST MARRIED

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Haritu masa wedding anak officemate tah tahu nak beli apa, last2 buat BANTAL JUST MARRIED je..Maka inilah hasilnya..Tadaaaa....


Ukuran dalam 15inch x 12inch kot..

Bantal ni 100% pakai fabrik felt dan 100% jahitan tangan..Dah lama dah ni sebenarnya, baru hari ni sempat share kat blog..Sekarang ni saya dah ada fabrik flannel..Fabrik flannel ni lembut, berbeza dengan felt, memang tak sesuai untuk peluk2, buat tidur..Cuma design memang still guna felt lah..InsyaAllah, nanti saya tunjukkan hasilnya atau boleh tengok kat fb comelotekraf..

Minggu depan saya akan berkursus di KL, so segala tempahan terpaksa ditutup buat sementara waktu memandangkan masih ada tempahan yang belum saya siapkan..Takut jugak kalau banyak sangat kan, takut tak terkejar, maklumlah, saya pun ada komitmen lain jugak..Ok, doakan saya selamat pergi dan selamat pulang ya^^

No comments: