About Us

17 April 2012

BABY PILLOW FOR UMAR ZULKARNAIN

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Serius tahun ni ramainya kawan2 dapat baby..Bosan jugak kalau beli baju jerkan..Maka kita gunakanlah kemahiran yang kita ada iaitu menjahit bantal..hehe..Kan syok, bagi hadiah hasil kraftangan sendiri..Hope kawan2 saya sukalah dengan hasil kerja saya tu..Jom tengok baby pillow yang saya buat untuk UMAR ZULKARNAIN...

Tadaaa..kecik jer ni, memang size baby je
12 x 8 inch [lbh kurang]
Material : Doll skin, felt, fiber

Buatla kotobang seketul


Tidak dilupai awan nano juga

Actually, memang tengah busy menjahit sekarang ni, banyak gambar yang saya terpaksa hold dulu upload dalam FB..Takut nanti banyak tempahan masuk, tak terkejar saya..Tak boleh tamak sekarang ni, takut tak sempat..So, nanti dah siap semua, baru nak upload kat FB..Maybe saya update kat blog dulu memandangkan blog ni tak ramai followers pun lagi..hehe...tapi kalau ada yang nak order, kena sabar sikitlah, sebab kena ikut turn ma..Apa2 email je ye di kertaslukisan@gmail.com

1 comment:

Tiara Fazlin said...

nak jugaaaaaak!!!!! T__T