About Us

22 February 2012

FELT PILLOW : COUPLE PILLOW

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Sekarang ni memang rajin betul design bantal, best jugak sebab boleh paksa otak cari idea macam2..mula2 pening nak cari idea, tapi bila dah siap memang satu kepuasan yang tak dapat digambarkan dengan kata2, lagi best kalau customer pun suka dengan hasil kerja kita kan..Thanx kepada ALONG yang menjadi orang pertama order bantal..Setakat ni saya menggunakan FABRIK FELT sepenuhnya..So, bantal ni memang tak sesuai untuk peluk2, untuk alas kepala ke, just untuk hiasan semata-mata..Kalau untuk peluk2, kena gunakan FABRIK FLANNEL..Fabrik flannel ni lembut, saya baru je order, nanti dah siap, saya tunjukkan hasilnya oke..Sekarang ni layan yang FELT PILLOW dulu..

Ini KAWAN ALONG punya..Design sebijik macam ALONG punya..



COUPLE PILLOW

SIZE : 12 x 10

Yang ni pun kawan ALONG punya..


PAPA MAMA PILLOW
Kali ni size buat besar sikit..
 13 x 12 inch

Katak purple

Actually sangat2 tak puas hati dengan bantal katak ni, maybe sebab fabrik felt ni keras so bantal ni tak membentuk dengan comel..Sedih je rasa, so saya bagi harga special tuk customer..Pasni takleh guna felt dah tuk buat bantal pelik2 takut tak comel..huhu..

Harga untuk SEBIJI BANTAL dalam RM18-RM25 bergantung kepada design camne..Setakat ni saya amik yang bentuk 4 segi je..Yang bentuk pelik2, nak kena study dulu..hehe..Kalau berminat/ada sebarang pertanyaan sila email ye di --> kertaslukisan@gmail.com..THANX^^

6 comments:

Anonymous said...

salam. bantal katak tuh berapa ringgit ya?

Anonymous said...

salam. bantal katak tuh berapa ringgit ya?

Anonymous said...

salam. bantal katak tuh berapa ringgit ya?

lady-D said...

yg katak tu RM20 satu..

anak dara cik din said...

Assalamualaikum, saya dah email akak nak order bantal. Harap dapat reply segera ye :)

anak dara cik din said...

Assalamualaikum, saya dah email akak nak order bantal. Harap dapat reply segera ye :)