About Us

09 April 2012

HEADBAND : LOVE..LOVE..LOVE..

ASSALAMUALAIKUM N HAI..
Actually design ni pernah buat tuk baby Raisha, tapi kawan mamanya Raisha berkenan, so dia mintak saya buat sebijik sama macam Raisha..Tapi masukkanlah jugak dalam blog..hehe..Lagipun dah lama tak update kan..Busy sikit skang ni, ada tempahan bantal yang saya dok bersengkang mata tiap2 malam..Biasalah, saya kan bekerja, so nak siapkan satu2 tu memang amik masa..hurhur..Layan jerlah ye headband untuk baby Imani kat bawah ni ye..


Ni kat ofis ni..Fail bersusun kat belakang..hehe



Letak button, kasi berseri sikit



Oke..Macam biasa, kalau berminat bolehlah email kat saya ye --> kertaslukisan@gmail.com. Dan saya sangat menggalakkan design2 yang berlainan..Biar saya rasa excited sikit nak siapkan cepat2 tempahan tu.

No comments: