About Us

19 April 2012

POLKA DOT SKIN for iDA's NETBOOK

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Balik kampung minggu lepas, akak saya jeles tengok saya punya lappy skin..hehe..Maka beliau pun request la  tuk netbook beliau..Nasib baik ada stok felt kat kampung..Banyak2 kaler, beliau berkenan yang polka dot ni..Tinggal satu je pulak tu, memang rezeki untuk kakak sayalah, sebabnya yang polka dot ni size A4 je, padan untuk netbook je..Disebabkan beliau nak yang printed felt so saya suggest buat design yang simple je, banyak2 sangat jadi serabut mata pulak..


Buat SPEECH BALLOON je, pastu tulis nama akak saya dalam tu..simple je kan..

Nilah rupanya..Sesuailah dengan karakter akak saya yang simple tu..

Kalau berminat nak yang pattern polka dot ni, hanya untuk pengguna netbook je..Saya dah try letak kat laptop, kecik sangatlah..hurhur..Tapi yang printed felt ni memang mahallah sikit berbanding yang plain tu..Kalau berminat bolehlah e-mail saya ye, tapi kalau nak cepat sangat memang tak bolehlah, sekarang ni saya ada beberapa tempahan bantal yang perlu disiapkan dulu..
e-mail : kertaslukisan@gmail.com

2 comments:

Tiara Fazlin said...

OMGGG! seyes sangat simple and cantikkk! O.o

Abu Bagi said...

lappy cak ayam blh tak hahaha