About Us

11 March 2012

PILLOW MAKE OVER : PUAN CT PUNYA

ASSALAMUALAIKUM N HAI...
Sebenarnya masa saya buat bisnes ni, officemate tak tahu pun, kalau ade yang tahu pun, tahu gitu2 je..Kebetulan masa saya order kain flannel ni, camne ntah, akak tu lupe nak letak nama saya..Maka dorang kat bawah ni saspek la, ni  mesti barang saya sebab selalu je saya dapat barang..Memang muka online ni..So, dorang kat bawah ni terpaksalah bukak bungkusan tu tengok ada apa then baru tanya call saya ada order kain blablabla..Maka kantoilah, saya buat bisnes ni, tapi tak sangka pulak dorang berminat nak order..Yang BANTAL HELLO KITTY tu pun officemate saya gak yang order..


Tapi yang ni special sikitlah, beliau nak saya buat sarung je, sebab yang asal, dah koyak dah..Maka inilah hasilnya, yang ni saya main design je, sebab beliau kata tak kisah pun corak apa..


The making of...hehe

Inilah rupa sebelumnya..mmg sedih dah rupa parasnya

Tadaaaaa...dah siap sedia untuk dipeluk^^

Close up sikit..simple je kan..ini semua saya jahit pakai tangan je..

Sekarang ada 2 bijik bantal lagi saya kena buat sarung..Disebabkan saya baru balik dari kursus, tak sempat lagi nak buat..sobsob..Dahla next week kena gi kursus lagi, so bisnes terabai sikit..Kalau ada yang nak order, kena tunggu awal bulan APRIL la baru saya boleh buat..huhu

No comments: