About Us

28 March 2012

KRAF KAKAK : PENCIL CASE & COIN PURSE

ASSALAMUALAIKUM N HAI..
Kali ni nak share KRAF yang KAKAK saya design..Memang asalnya blog ni nak bergabung dengan kakak tapi sebab kami berjauhan, blog ni pulak saya yang handle so jaranglah beliau dapat share hasil kraf beliau..Lagipun kakak saya ni lebih kepada menjahit pakaian..Kraf ni sambil2 je..Takyah cakap banyak, jom kita terjah hasil kraftangan beliau..zassss!!!


Pencil Case

Pencil Case

Pencil Case

kebanyakkannye kakak saya buat bentuk 3 segi..

Pencil Case

Pencil Case

Pencil Case

Coin Purse

Coin Purse

Coin Purse

Amacam?Cun tak hasil kerja beliau?Kalau nak suruh saya buat, bentuk LEPER jerlah bleh..hehe..Sebabnye saya ni jahit 100% pakai tangan je..Kakak  saya ni ada mesin jahit, so kalau berminat blehlah demand dengan beliau bentuk yang pelbagai..Kalau berminat, EMAIL je kat beliau..Jangan email kat saya pulak..Ni email beliau mas_lemon@yahoo.co.uk

No comments: